Infolinia

Reklamacje/Gwarancje

Magazyn:

Do koszyka »

Reklamacje/Gwarancje

1.1. Wadliwy lub uszkodzony towar podlega reklamacji w ustawowym terminie. Należy wówczas odesłać go na adres Offstore Top Brands ul.Krasckiego 5/24 99-200 Poddębice  wraz z dowodem zakupu, dokładnie opisując przyczynę reklamacji. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, ponosi kupujący. 

1.2.Towar uszkodzony przez  kuriera, może być reklamowany jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika  firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny.

1.3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sprzedający zwraca kupującemu koszty związane z odesłaniem wadliwego towaru.

1.4. Podstawą dokonania zwrotu lub reklamacji będzie wcześniejsze powiadomienie Sprzedającego o tym fakcie poprzez wysłanie e-maila z odpowiednią informacją. 

1.5. Adres zwrotu lub wymiany zakupionego towaru sprzedawca uzgadnia drogą e-mail.

]]>